ΑΙΤΗΣΗ
• Αναπτυγμένο χάρη στον ανταγωνισμό, το Q8 Formula F1 είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πολύ υψηλών επιδόσεων όπως οι πολυβάλβιδοι και οι τούρμπο κινητήρες βενζίνης, LPG και ντίζελ.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS και άλλα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Προστασία του κινητήρα, ακόμη και σε περίπτωση παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στην προσθήκη ενός καλά ισορροπημένου πακέτου απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία από φθορά που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία από σκουριά και διάβρωση.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση και στην πάχυνση του λαδιού.
• Πολύ υψηλός και πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει μια βέλτιστη μεμβράνη λιπαντικού σε όλες τις συνθήκες και για παρατεταμένες περιόδους.
{"APPLICATION":"• Συνιστάται για λείες επιφάνειες, συνδέσεις, βάσεις στήριξης, ράγες/οδηγούς κ.λπ. που είναι πολύ βαριά φορτωμένες, λειτουργώντας σε σκόνη και υγρή ατμόσφαιρα.\n• Αυτές οι εφαρμογές συναντώνται σε:\n - υλικά έργων και πολιτικών μηχανικών\n - γεωργία\n - δονητικά εργαλεία\n - ανυψωτικά μηχανήματα\n - μεταφορά\n - γενική λίπανση στη βιομηχανία\n\nRECOMMENDATION\n• Συνιστάται για εφαρμογές που απαιτούν γράσο ποιότητας που πληροί τις παρακάτω προδιαγραφές:\n\nSPECIFICATIONS\nDIN 51502 KPF2K-30\nISO 6743 ISO-L-XCCIB2\n\nAVANTAGES\n• Εξαιρετική ιδιότητα προσκόλλησης.\n• Επιτρέπει μεγάλες περιόδους επαναλίπανσης.\n• Ο συνδυασμός διθειούχου μολυβδαινίου και γραφίτη προσφέρει επιπλέον προστασία σε εφαρμογές με αργές ή ταλαντευόμενες κινήσεις.\n• Καταπολεμά τη διάβρωση, ακόμη και παρουσία νερού.\n• Καλή προσκόλληση σε σκληρές συνθήκες όπως βάσεις."}
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για όλους τους κινητήρες ντίζελ 4 χρόνων που λειτουργούν υπό μεγάλη φόρτιση και χρησιμοποιούν καύσιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (<0,05 % μάζας).
• Για κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ με υψηλή φόρτιση. Αυτοί οι κινητήρες μπορεί να είναι φυσικής αναρρόφησης ή υπερτροφοδοτούμενοι, με ή χωρίς intercooler.
• Ως καθολικό λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας για τον τομέα των μεταφορών, των δημόσιων έργων, των επιχειρήσεων και για μικτό στόλο.
• Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Εγκρίσεις OEM ΣΥΣΤΑΣΗ
ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1
API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2
Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77,
MAN M3275-1 προτεινόμενο για 20078
Deutz DQC III-10 Υπερβαίνει τις απαιτήσεις των DAF, IVECO και
MACK EO-N Scania
MTU Type 2
κ.λπ...
{"SPECIFICATIONS":"• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20\n","AVANTAGES":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.\n• Έως 3,4% οικονομία αποδεδειγμένη από τη δοκιμή κινητήρα οικονομίας καυσίμου M111 FE.\n• Τεχνολογία \"Low SAPS\" για την προστασία των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων Euro 6.\n• Εξαιρετική προστασία του κινητήρα κατά την εκκίνηση σε κρύες συνθήκες.\n• Δυνατότητες παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού.\n• Εξαιρετικές επιδόσεις του κινητήρα υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης.\n• Εξαιρετική προστασία κατά του σχηματισμού αφρού, σκουριάς και διάβρωσης.","APPLICATION":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ των αυτοκινήτων Volvo Euro 6 που απαιτούν την προδιαγραφή Volvo VCC RBS0-2AE\n"}